Asystent mobilny (terenowy)

Rozwiązanie dla firm poszukujących oszczędności
w prowadzeniu tradycyjnego sekretariatu

Asystent mobilny (terenowy)

Zobacz z jakimi
sprawami może pomóc Concierge / Asystent terenowy

zakupy

transport

praca w siedzibie klienta

organizacja spraw urzędowych

i wiele innych

W związku z rozwojem działu asystentów mobilnych w największych miastach w Polsce, poszukujemy osób, które
chciałyby podjąć się dorywczej pracy w charakterze asystenta terenowego.

Praca polega na realizacji różnego rodzaju zadań na terenie wybranego miasta. Dla przykładu:

  1. Odebranie rzeczy np. koszuli z pralni,
  2. Dostarczenie dokumentów do urzędu,
  3. Zrobienie drobnych zakupów,
  4. Odebranie przesyłki kurierskiej,
  5. Zakup biletów.

Wachlarz możliwości jest nieograniczony i zależy od potrzeb klientów. Bez względu na rodzaj zadania, możesz liczyć na
nasze stałe wsparcie, będziemy dla Ciebie pomocą na każdym etapie realizacji zadania, również w kontakcie z klientem.

Jest to praca dodatkowa i tylko od Ciebie zależy czy przyjmiesz od nas zlecenie. Bez obaw, jeżeli Twoja dostępność
będzie w danym momencie ograniczona, odezwiemy się przy kolejnej okazji, zależy nam na długofalowej współpracy. Nie
gwarantujemy stałej ilości zleceń w miesiącu, aczkolwiek ze względu na stale rosnącą liczbę klientów, jest ich coraz
więcej.

Stawka godzinowa: 20 zł netto/h (do ręki).
Umowa zlecenie na cykliczną współpracę lub przed każdym zadaniem.

Jeżeli masz pytania lub chciał(a)byś zgłosić swoją kandydaturę, napisz do nas na maila rekrutacja@brella.pl w tytule wiadomości wpisując – Asystent
terenowy
.

Dziękujemy i do usłyszenia.
Zespół Brella

Zobacz jakie przykładowe zadania może wykonać za ciebie concierge / asystent terenowy

Zakupy

Zakupy

np. zakupy dla firm artykułów biurowych, prezentów na święta.
la osób prywatnych np. kupno leków w aptece, organizacja wyposażenia do domu

ZAOSZCZĘDZONY CZAS: 3-5H

Transport

Transport

np. przewiezienie dokumentów do niszczenia, transport płyt winylowych pomiędzy miastami

ZAOSZCZĘDZONY CZAS: 2-4H

Praca w siedzibie klienta

Praca w siedzibie klienta

np. archiwizacja dokumentów, obsługa sekretariatu podczas spotkań służbowych

ZAOSZCZĘDZONY CZAS: 8H

Organizacja spraw urzędowych

Organizacja spraw urzędowych

Organizacja spraw urzędowych

ZAOSZCZĘDZONY CZAS: 4H

Umów spotkanie

Z doradcą Brella

Stań się produktywny, a nie zajęty. Zacznij delegować już dziś!