Brella.pl

Szukaj w:

Sztuka pisania maili. Czy wiesz, jak napisać służbowego maila, żeby został przeczytany i nie trafił do spamu?

Pisanie maili zdecydowanie różni się od wymieniania wiadomości na portalach społecznościowych. Szczególnie kiedy piszemy je w sytuacjach służbowych. Poniżej przedstawiamy kilka rad, do których warto się stosować. zadbaj, aby Twój adres mailowy brzmiał profesjonalnie. Jeśli reprezentujesz firmę, warto, aby Twój adres mailowy to prezentował. Zrezygnuj

Small talk – w jaki sposób rozmawiać z klientami biznesowymi?

Umiejętność prowadzenia small talku przydaje się zarówno w życiu prywatnym, jak i relacjach biznesowych. Nie każdy wie jak poprowadzić taką rozmowę, jakich tematów lepiej nie poruszać, a które uznawane są za “bezpieczne”. Poniżej proponujemy kilka wskazówek, które mogą być pomocne, jeśli tego typu rozmowy z

Feedback jest ważny! Jak zrobić to poprawnie?

Feedback to w dosłownym tłumaczeniu “informacja zwrotna”. Dzięki niej pracownik może zauważyć swoje błędy, pomyśleć o tym co mógłby poprawić, a także poczuć się doceniony i zachęcony do dalszej pracy. Ważne jest, aby dawać feedback zarówno, gdy praca jest wykonana dobrze, jak i wtedy, gdy

Jak wirtualni asystenci pomagają w kreowaniu własnej marki?

Pierwszym krokiem, który musisz wykonać samodzielnie jest określenie swojej wizji oraz kroków jakie podejmiesz, żeby ją osiągnąć. Sam wiesz najlepiej jakie działania będą zgodne z Twoim wyobrażeniem oraz tożsame z ideą firmy. Z całą resztą możemy Ci pomóc!   Social Media Aktualnie obecność w social

Jak zarządzać czasem? Brella poleca!

5 prostych trików dla lepszego zarządzania własnym czasem, z których korzystamy i my. 1. Lista TO DO Uporządkowanie swoich zadań jest bardzo pomocne. Dzięki temu nie musimy zaprzątać sobie głowy pamiętaniem o tym, co jest do zrobienia. Wystarczy spojrzeć na listę, papierową lub w wersji

Czy dobra organizacja pracy musi kosztować? Polecamy darmowe programy

Ważnym elementem przy organizacji własnej pracy jest dobór właściwych narzędzi. W tym artykule zdradzamy z czego korzystają Asystentki w Brelli jak i życiu prywatnym. Narzędzia do efektywnego zarządzania czasem: Kalendarz Google Bezkonkurencyjny a jednocześnie darmowy! Wystarczy jedynie mieć aktywne konto Google. Posiada wiele przydatnych funkcji

Jak prowadzić skuteczny marketing?

Proponujemy kilka przydatnych kroków, które pomogą przy rozwijaniu swojego biznesu przez działania marketingowe. Planuj i analizuj Prowadząc własny biznes konieczne jest planowanie działań w przód, jeśli chcesz liczyć na sprawny rozwój firmy. Nie można oczekiwać, że rezultaty pojawia się same bez wkładania w to pracy.

Prokrastynacja może pokrzyżować nawet najlepsze plany…

Czy musiałeś kiedyś zrezygnować z wyczekiwanych planów tylko dlatego, że tak długo przekładałeś swoje obowiązki? Problem z prokrastynacją dotyka wiele osób. Najczęściej jednak jej objawy można zauważyć u osób, które mają pracę biurową. Odkładanie rzeczy do zrobienia “na później” sprawia, że gdy te “później” nadejdzie,

Techniki sprzedaży w biznesie

W ostatnim wpisie poruszony został temat sztuki negocjacji. Techniki sprzedaży o których dziś przeczytacie są jednym z elementów negocjacji, w których obie strony starają się osiągnąć kompromis a jednocześnie swoje cele. Istnieje wiele technik sprzedaży. Poniżej przedstawię kilka z najpopularniejszych. Stopa w drzwiach – jest

Sztuka negocjacji – w jaki sposób osiągnąć wyznaczony cel?

Osiągniecie celu przy prowadzeniu negocjacji jest bardzo ważne, jednak nie nadrzędne. Udana negocjacja powinna odznaczać się osiągnięciem zadowalających wyników po obu stronach. Oto kilka kluczowych wskazówek, które mogą się przydać przy prowadzeniu negocjacji: Dobry negocjator powinien zawsze być jak najlepiej przygotowany do spotkań, a także

Brella.pl