Szukaj w:

Artykuły z kategorii: 

Delegowanie zadań

Delegowanie zadań

Delegowanie zadań to niezbędny element życia dynamicznych osób. Nie ma ono nic wspólnego z lenistwem. Wręcz przeciwnie, jest umiejętnością, którą każdy menadżer i dyrektor powinien ćwiczyć! W przeciwnym razie będziesz wiecznie zajęty, a nie produktywny.

Na naszym blogu znajdziesz przydatne porady na ten temat. Poznasz sposoby na skuteczne delegowanie zadań pracownikom oraz przykłady delegowania zadań, które są wręcz idealne do zlecenia. Dowiesz się także, w jaki sposób mogą pomóc Ci zdalni asystenci.

Prawdziwa skarbnica wiedzy dla ambitnych przedsiębiorców i menedżerów!

kreowanie własnej marki

Jak wirtualni asystenci pomagają w kreowaniu własnej marki?

Kreowanie własnej marki jest bardzo ważne dla biznesu. W momencie tworzenia nowej firmy ustalenie wizji oraz misji jest kluczowe do dalszych kroków. Te punkty trzeba określić samodzielnie, ponieważ sam wiesz najlepiej jakie działania będziesz chciał podejmować.  Kiedy już masz jasno określoną ideę i spójną identyfikację

feedback

Feedback jest ważny! Jak zrobić to poprawnie?

Dlaczego dawanie poprawnego feedbacku jest takie ważne? Dzięki konstruktywnemu komunikatowi zwrotnemu współpracownicy pozostają zmotywowani. Dobrze przekazany feedback inspiruje współpracowników do działania, ponieważ wspiera ich rozwój. Istnieje wiele technik feedbacku, np. kanapka, 360 stopni, drzwi szczęścia i wiele innych. Jednak obojętnie którą z metod będziesz stosować,

research

Research? Zajmiemy się tym! [przykładowe zadania]

  Research to nasza specjalność. Dlatego chętnie podejmujemy się wszelkich researchy i zestawień: produktów, informacji, szkoleń, miejsc, reasumujac: czegokolwiek sobie zażyczysz. Ekspres do kawy w domu albo biurze wymaga pilnej wymiany?  Szukasz przytulnej kawiarni w okolicy? Nie masz czasu zająć się żadnym z tych tematów?

delegowanie

Efektywne delegowanie

  Delegowanie zadań ściśle wiąże się z komunikacją. Zlecając zadanie wydajesz komunikat. Jednak jak go sformułować, aby obyło się bez zbędnych pytań, które, mimo że dla Ciebie mogą być oczywiste, dla wykonawcy już niekoniecznie? Skupmy się najpierw na samym komunikacie. W praktyce, nie ma jednego

asystentki

Dzień z życia asystentki

  Asystentka to synonim mistrzowskich umiejętności organizacji pracy i planowania czasu. Jesteście ciekawi, jak wygląda typowy dzień pracy wirtualnej asystentki w Brelli? Czy faktycznie jest to przysłowiowy cyrk na kółkach? Pozwólcie, że uchylę Wam rąbka tajemnicy… Harmonogram Dzień pracy asystentki koniecznie musi być na najwyższym

Profesjonalna obsługa klienta – sklep internetowy

Pomagaj, a nie sprzedawaj. Jeśli firma przyjmie strategię pomagania klientom, to nie tylko sprzeda więcej, ale i nawiąże silniejszą więź z konsumentem. – Daniel Lemin, doradca ds. marketingu cyfrowego W zakres obsługi klienta sklepu internetowego wchodzą wszystkie interakcje pomiędzy klientem a dostawcą. Nie tylko w

zawód

Zawód: asystentka w 2020 roku. Przewodnik na czym polega praca, jakie są zarobki oraz obowiązki

Zawód asystentki – charakterystyka  Zawód asystentki zmienił się na przestrzeni lat. Praca w tym zawodzie we wczesnych latach raczkującego kapitalizmu w Polsce, wiązała się głównie z redagowaniem pism firmowych, przygotowywaniem zestawień prasowych, sporządzaniu notatek ze spotkań biznesowych, a więc szeroko rozumianym umiejętnościom humanistyczno-polonistycznym. Na szczęście

Delegowanie zadań – 5 infografik w 2018 roku

Delegowanie zadań i zarządzanie czasem to temat, o którym pisaliśmy już wiele razy. Tym razem, dla wszystkich którzy zamiast czytania wolą oglądać, przygotowaliśmy zestaw 5 infografik, które delegowanie rozkładają na czynniki pierwsze. Zapraszamy do przeglądania.

6 skutecznych sposobów na planowanie działań w Twojej firmie

Planowanie zadań pomaga organizacji wyznaczyć kurs dla osiągnięcia jej celów. Proces rozpoczyna się od przeglądu bieżących działań i określenia, co należy usprawnić operacyjnie w nadchodzącym czasie, miesiącu, roku. Stąd strategia planowania wymaga przedstawienia wyników, które organizacja chce osiągnąć, oraz określenia kroków niezbędnych do osiągnięcia docelowego

outsourcing

Outsourcing – dlaczego warto zlecać działania na zewnątrz

„Do what you do best outsource the rest” Peter Druker. Outside-resource-using to nic innego jak przejęcie przez specjalistyczną w danej dziedzinie firmę czy osobę części obowiązków innego podmiotu, na podstawie zawartej wcześniej umowy. Dziedziny outsourcingu, z których najczęściej korzystają firmy to: księgowość, administracja, logistyka i