Szukaj w:

Feedback jest ważny! Jak zrobić to poprawnie?

feedback

Czas czytania artykułu: < 1 minuta

Dlaczego dawanie poprawnego feedbacku jest takie ważne? Dzięki konstruktywnemu komunikatowi zwrotnemu współpracownicy pozostają zmotywowani. Dobrze przekazany feedback inspiruje współpracowników do działania, ponieważ wspiera ich rozwój.

Istnieje wiele technik feedbacku, np. kanapka, 360 stopni, drzwi szczęścia i wiele innych. Jednak obojętnie którą z metod będziesz stosować, najważniejsze jest to, w jaki sposób to zrobisz. Poniżej przedstawiamy listę najważniejszych zasad poprawnego feedbacku.

Pamiętaj!

1. Przekaż swoje uwagi w odpowiednim czasie, nie odkładaj tego na ostatnią chwilę.

2. Skup się na kluczowych sprawach, przekaż feedback dotyczący tylko kilku, najważniejszych spraw. Nie przedstawiaj elaboratu na kilkanaście punktów.

3. Opisz sytuację, wyjaśnij, dlaczego jest problem i zaproponuj wspólne rozwiązanie. Nie bój się pochwał, ale też nie pozwól, by zdominowały Twój przekaz.

4. Stwórz konstruktywny komunikat. Unikaj domysłów, Twój feedback powinien być bezpośredni, konkretny i opierać się na faktach.

5. Upewnij się, że Twoja wiadomość została poprawnie zrozumiana.

6. Nie zapominaj o prawidłowym przeznaczeniu feedbacku. Nie ma potrzeby być złośliwym dla współpracowników, komunikat nie powinien odzwierciedlać Twojego złego humoru.

7. Nie unikaj feedbacku, niech wejdzie Ci w nawyk.

Aby być wsparciem i inspiracją dla swoich pracowników stosuj się do tych 7 złotych rad.

 

Nie chcesz przegapić interesujących treści? Zapisz się na newsletter:

Newsletter Brella.pl

Zapisz się ...

Please wait...

Dziękujemy : )

 

Zdjęcie autorstwa Moose Photos z Pexels.
Zaciekawi Cię również:  Zawód: asystentka w 2020 roku. Przewodnik na czym polega praca, jakie są zarobki oraz obowiązki

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *