Jak działa Brella, usługa wirtualnej/zdalnej asystentki?

Często zdarza nam się, że osoby zainteresowane usługami wirtualnej asystentki pytają, jak to wszystko działa. Postanowiliśmy to zwięźle wyjaśnić, aby każdy mógł być pewny, że już na starcie troszczymy się o pełna satysfakcję naszych Klientów.

Usługa wirtualnej asysty jest w naszym kraju jeszcze nowatorska. Dużą popularnością cieszy się już w USA i krajach najbardziej rozwiniętych biznesowo, gdzie managerowie mają wysoką świadomość wartości swojej pracy i czasu. Tam, gdzie efektywność pracy jest priorytetem, a czas to pieniądz, zdalne wsparcie doświadczonej asystentki jest nie do przecenienia.

Poniżej przedstawiamy etapy współpracy z wirtualną asystentką:

1. Poznajmy się

Być może jesteś osobą dla której zdalna asysta jest czymś nowym, a może masz już swoją asystentkę i zastanawiasz się jakie są korzyści korzystania z Brelli? Bez względu na jakim poziomie jest Twoja wiedza i doświadczenie w tym temacie, na spokojnie zapoznaj się z naszą stroną, opisem usługi, w przypadku jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami – numer infolinii 611 100 100 lub adres e-mail biuro@brella.pl.

2. Sprawdź zanim skorzystasz

Jeżeli pomoc wirtualnej asystentki nadal wydaje Ci się niejasna, nie wiesz jakie zadania możesz zlecać i czym zajmie się Twoja asystentka poproś o możliwość skorzystania z okresu testowego. Wychodzimy z założenia, że nie każdy prowadzi tryb życia, w którym pomoc Brelli okaże się nieoceniona. Przetestuj usługę aby zyskać pewność co do jakości pracy naszych asystentek i przystąp do grona naszych klientów dopiero wtedy, gdy będziesz tego na 100% przekonany(a).

3. Pierwsze zadanie

To najbardziej przyjemny moment, a zapewniamy że będzie ich więcej. Zleć pierwsze zadanie i poczuj jak przybywa Ci czasu – wolnego lub na czynności, które naprawdę są ważne. Zazwyczaj mamy opory przed zlecaniem tego co sami potrafimy najlepiej zrobić, jest to jednak domena osób, które nie do końca potrafią zarządzać swoim czasem. Przełam się, a zobaczysz że w przyszłości na myśl o wykonywaniu wszystkiego we własnym zakresie będziesz reagować uśmiechem.

Zastanawiasz się nad pierwszym zadaniem? Sprawdź historie naszych klientów lub po prostu zadzwoń do asystentki – jej zadaniem jest także podpowiedzieć Tobie w czym może Ci pomóc. Zajmujemy się wszystkim, co można wykonać na odległość, zdalnie. Nad realizacją Twojego zadania pracuje cały zespół.

4. Wybierz rodzaj umowy

Po skorzystaniu z okresu testowego wybierzesz długość umowy, która będzie Ci najbardziej odpowiadać. Na tej podstawie oszacujemy koszty abonamentu miesięcznego. Co ważne, koszty outsource’ingu asystentki są znacznie niższe niż koszty zatrudnienia osoby indywidualnie np. w Twojej firmie. Korzyści korzystania z Brelli znajdziesz na stronie O firmie. Pamiętaj, że bez względu na koszty czy czas trwania umowy, liczba zlecanych zadań asystentce jest nieograniczona. Dostępność i gotowość naszej firmy to połączenie dwóch etatów stacjonarnej asystentki czyli 07:00 do 22:00. Najbardziej wymagający klienci obsługiwani są 24h/dobę!

5. Poznajmy się … jeszcze lepiej!

Po podpisaniu umowy poprosimy Cię o wypełnienie formularza osobowego, który pozwoli na poznanie Twoich potrzeb, upodobań, ważnych dat i wszelkich innych istotnych tematów. Bez obaw, podasz tyle te dane, którymi będziesz chciał(a) się z nami podzielić. Wszystkie dane zostaną oczywiście poufne. Zdajemy sobie doskonale sprawę, że powierzenie części zadań może wiązać się z ograniczonym zaufaniem i troską o bezpieczeństwo danych. Stąd też każda nasza umowa (zarówno na okres testowy jak i ta właściwa) zawiera paragraf dotyczący ochrony danych osobowych oraz obszerną klauzulę poufności. Ponadto, korzystamy z systemu, który centralnie rejestruje połączenia i pracę asystentek. Identyfikujemy każdego Klienta po numerze lub adresie mailowym.  Dane naszych klientów są chronione, podchodzimy do tej sprawy bardzo restrykcyjnie. Budujemy silne relacje, a poczucie zaufania i bezpieczeństwo to podstawa naszego biznesu.

6. Gratulacje! Co dalej?

Podczas ustalania pierwszego zadania asystentka dopyta o szczegóły oraz określi czas potrzebny na jego wykonanie. W każdej chwili możesz zapytać na jakim etapie jest Twoje zlecenie oraz zgłosić kolejną istotną sprawę (nie masz żadnych limitów, a na Twój wolny czas pracuje cały zespół).

Od teraz pozostaje Ci tylko myśleć o kolejnych zadaniach. Ciesz się swoim wolnym czasem, rozwijaj zainteresowania, proś o pomoc kiedy tylko jej potrzebujesz. Nie ma głupich pytań i zadań niemożliwych.

Zespół Brella. Unikatowe połączenie usług asystenckich i concierge.