Szukaj w:

Kreowanie własnej marki

kreowanie własnej marki

Czas czytania artykułu: 2 minuty

Kreowanie własnej marki jest bardzo ważne dla biznesu. W momencie tworzenia nowej firmy ustalenie wizji oraz misji jest kluczowe do dalszych kroków. Te punkty trzeba określić samodzielnie, ponieważ sam wiesz najlepiej jakie działania będziesz chciał podejmować. 

Kiedy już masz jasno określoną ideę i spójną identyfikację wizualną firmy, możesz przejść do dalszych kroków i skupić się na kreacji wizerunku marki, a w tym może pomóc doświadczony zespół wirtualnych asystentów. 

Budowanie relacji z klientami

Aby Twoja marka kojarzyła się pozytywnie, ważne jest podejście do potencjalnego odbiorcy. Obsługa klienta jest niezwykle ważna, szczególnie na samym początku. W końcu chcesz, aby konsument wracał do Twoich produktów, usług – do Twojej marki. 

Wirtualni asystenci mają w tym duże doświadczenie. Obsługują różne branże, a ich umiejętności interpersonalne są na najwyższym poziomie. Nic dziwnego, że coraz więcej osób, zamiast zatrudniać nowego pracownika, korzysta z usług wirtualnego sekretariatu. Dzięki fachowości w obsłudze klienta asystenci są w stanie zbudować trwałe i długoterminowe relacje.

Jeśli nie do końca wiesz, jak mógłby wyglądać taki wirtualny sekretariat, pisaliśmy o tym tutaj

 

Marketing – obecność w social mediach 

Obecność w social mediach – bez tego Twoja firma właściwie nie istnieje. Ważna jest regularność postów i reakcje na to, co dzieje się w danej branży. Dzięki dobrze prowadzonemu profilowi na Instagramie czy Facebooku możesz stworzyć lojalną społeczność, a na LinkedInie nawiązać kontakty branżowe, które mogą przydać się w przyszłej współpracy. 

Warto zastanowić się najpierw co chcesz udostępniać na swoich socialach, jakie treści zainteresują Twoich odbiorców?  Czy będą to infografiki, posty informacyjne czy reklamowe – musisz przemyśleć cały content. 

Poza social-mediami warto także wzbogacić swoją stronę o bloga, na którym będziesz umieszczać artykuły o tematyce branżowej skierowane do potencjalnych klientów, jak i osób zainteresowanych konkretnym sektorem, oczywiście pamiętając o dobrym zastosowaniu SEO. 

Jeśli nie wiesz, czym jest SEO i jak się zabrać za pozycjonowanie stron, przeczytaj artykuł.

Zaciekawi Cię również:  Research? Zajmiemy się tym! [przykładowe zadania]

Jeśli nie masz pomysłu jak najlepiej prowadzić tego typu działania, zespół wirtualnych asystentów z pewnością pomoże Ci w opracowaniu planu. 

 

Dlaczego niemożliwe jest zajmowanie się wszystkim osobiście?

Zaczynając własną działalności i rozwijając markę, niełatwo jest zorganizować siebie i swoją pracę tak, aby wszystkim zajmować się na najwyższym poziomie i przy tym zachować work – life balance. Pamiętaj, że część zadań, szczególnie tych czasochłonnych, można oddelegować. 

Pamiętaj, że zajęty nie zawsze znaczy efektywny. Nie musisz robić wszystkiego samodzielnie, aby było to zrobione dobrze. Nie bój się szukać pomocy jeśli jej potrzebujesz.  Sprawne zlecanie zadań może okazać się zbawienne w prowadzeniu własnego biznesu. 

Niektóre zadania mogą być czasochłonne, mimo że nie są priorytetami. Na przykład znalezienie firmy zajmującej się tworzeniem stron internetowych możesz oddelegować i zapoznać się tylko z tymi, które spełniają wszystkie twoje kryteria, a zyskujesz trzy godziny! 

O delegowaniu zadań także już pisaliśmy tutaj.

Kreowanie własnej marki to z pewnością wielkie wyzwanie i wysiłek, ale przy pomocy doświadczonych osób i specjalistów może być zdecydowanie łatwiejszy. 

 

Autorka: Natalia Szumała 

 

Jeżeli nie chcesz przegapić interesujących treści, zapisz się na newsletter:

Newsletter Brella.pl

Zapisz się ...

Please wait...

Dziękujemy : )

 

Zdjęcie autorstwa Kaboompics .com z Pexels

Brella Magazyn

Jeden komentarz na temat “Kreowanie własnej marki”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *