Szukaj w:

Artykuły z kategorii: 

Manager

TOP 5 najciekawszych zastosowań gamifikacji wewnątrz Twojej firmy

Pokolenie Millenialsów dzięki galopującemu postępowi technologicznemu próbuje uczynić z pracy zabawę. Ruch ten ma wciąż jednak licznych przeciwników i wielu managerów opiera się jego wdrożeniu we własnej firmie. Światowy pionier adaptowania grywalizacji w miejscu pracy Yu-Kai Chou w swojej książce pt. „Actionable Gamification: Beyond Points,

5 rekrutacyjnych grzeszków

Wybierasz się na rozmowę kwalifikacyjną? Przygotuj się razem z nami do tego spotkania. Mamy dla Ciebie kilka wskazówek, dzięki którym nie polegniesz w przedbiegach i zaprezentujesz się, jak diament, który przyszły pracodawca zechce oszlifować. 1. Nie szata zdobi człowieka Ale odpowiedni strój podczas rekrutacji to Twój

Akcja (g)rywalizacja – sprawdź, jak elementy teorii gier pomogą Ci w zwiększeniu zaangażowania pracowników

Pragniesz lepszej produktywności Twojego zespołu, mniejszej rotacji kadr w firmie i wyeliminowania uciążliwego problemu nieobecności pracowników w pracy? Włącz się do gry. Wciśnij klawisz grywalizacji. Szalejące słupki popularności Polskie środowisko od niedawna adaptuje nienajmłodszą już ideę gamifikacji dla potrzeb zarządzania zespołem ludzi. Nazywana zamiennie gamifikacją,

Trudne rozmowy – 8 sposobów jak wyjść z nich mistrzowsko

Trudne rozmowy w pracy, to nie tylko te, gdy staramy się o podwyżkę czy zmianę stanowiska. Czasami coś naszemu zespołowi się nie uda. Czasami czeka nas duże wyzwanie.  Im wyższe stanowisko, tym trudniejsze mogą być rozmowy, które dane Ci będzie stoczyć. Zarządzasz projektem, zespołem, może

Czy możemy się skontaktować z Twoim obecnym pracodawcą?

Czy na spotkaniach rekrutacyjnych spotykałeś się kiedyś z pytaniem: „Czy możemy zadzwonić/skontaktować się z Pani/a obecnym Przełożonym”? Dlaczego dział HR tak bardzo interesuje się Twoją poprzednią lub obecną pracą? Jak odpowiedzieć, jeżeli nie chcesz aby w Twojej firmie dowiedzieli się, że szukasz nowego miejsca zatrudnienia.

Natychmiast przestań to robić! 8 najgorszych błędów kiepskich managerów.

Umiejętność zarządzania zespołem ludzi nie jest cechą wrodzoną. Kształtuje się ona przez lata praktyki, trudy codziennego dnia pracy, godziny szkoleń oraz dzięki cennym wskazówkom godnych uwagi mentorów. Prezentujemy 8 paskudnych nawyków, których wyeliminowanie pozwoli Ci stać się lepszym leaderem. 1. Nie ufasz nikomu, szanujesz niewielu,

Klimat pracy – ale właściwie po co?

Czy myślałeś kiedyś o tym, jak organizacja klimatu w pracy wpływa na Twoich pracowników? Rutynowa praca w biurze nie przynosi szczęścia, jeżeli poza biurkiem i laptopem nie widzisz nic więcej, oprócz farby na ścianie. Twoi koledzy witają się z Tobą, siadają w swoich boksach i

A posteriori czyli łacina w biznesie i dyplomacji

Czy język łaciński umiera? Zależy jak na to spojrzeć. Z perspektywy użytkowej lingua latina nie żyje od dawna, ale z punktu widzenia nauki i kultury konwersacji chyba można zaryzykować stwierdzenie, że jest to język uniwersalny, zrozumiały dla niemal każdej osoby niezależnie od państwowej przynależności. Tak

Delegowanie dla opornych

Nastawiasz budzik coraz wcześniej, kładziesz się spać coraz później, a mimo to czujesz, że się nie wyrabiasz? Żona krzyczy na Ciebie, że nie masz czasu dla niej i rodziny, nie pamiętasz jak ma na imię Twoja córka, a ostatni raz na treningu byłeś drugiego stycznia,

Krytyczny feedback – zmora pracowników i managerów

  Bez względu na zajmowane w pracy stanowisko musimy umieć konfrontować się z nieprzychylną opinią odnośnie naszego działania i zachowań. Pejoratywny feedback może pochodzić od szefa, koleżanek i kolegów z pracy, a także od klientów. Czy to boli? Nie jest to ból fizyczny, ale nie