Cennik

Wybierz jeden z dwóch modeli rozliczeń dla wszystkich oferowanych przez
Brella usług. Stawka godzinowa za efekt lub abonament dla zdecydowanych.

Więcej znaczy mniej

Im więcej godzin wykorzystasz, tym mniejszą stawkę za godzinę zapłacisz.

W przypadku obsługi międzynarodowej lub większej ilości godzin ceny ustalane są indywidualnie.
Dla stałych klientów przewidziane rabaty.

Efektywni przedsiębiorcy, managerowie, wszystkie osoby, których lista TO-DO wymaga wsparcia zdalnego asystenta korzystają z Brelli z kilku powodów:

  • Oszczędność czasu i kosztów
  • Multizadaniowy zespół
  • Obsługa 08:00-18:00
  • Własny Opiekun Klienta
  • Dostęp do zadań 24h/dobę
  • Wielojęzykowa obsługa
  • Bezpieczeństwo i anonimowość
  • Nielimitowana liczba osób
  • Tylko wyobraźnia Nas ogranicza
 

Umowa na czas nieokreślony z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia.

Dla zdecydowanych w abonamencie taniej!

Lubisz przewidywalność nie tylko w obsłudze, ale także w kosztach?
Wybierz jeden z trzech gotowych pakietów godzinowych. To się opłaca!

850 zł

Pakiet 10h miesięcznie

10h pracy zespołu w miesiącu
Umowa na min. 6 miesięcy
Nielimitowana liczba osób
Stawka godzinowa – 85 zł/h

1600 zł

Pakiet 20h miesięcznie

20h pracy zespołu w miesiącu
Umowa na min. 6 miesięcy
Nielimitowana liczba osób
Stawka godzinowa – 80 zł/h

2250 zł

Pakiet 30h miesięcznie

30h pracy zespołu w miesiącu
Umowa na min. 6 miesięcy
Nielimitowana liczba osób
Stawka godzinowa – 75 zł/h

W przypadku obsługi międzynarodowej lub większej ilości godzin ceny ustalane są indywidualnie.
Dla stałych klientów przewidziane rabaty.
skontaktuj się z nami

Porozmawiaj
z doradcą Brella

* pole wymagane

Wypełniając powyższy formularz kontaktowy wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych oraz na kontakt mailowy i telefoniczny w celu przedstawienia oferty przez firmę Brella Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu o numerze NIP 7811939660.

Dowiedz się więcej

Najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy z asystentami Brella

Czy to się opłaca?Zdalni asystenci
Brella
Asystentka
w biurze
Razem:750 - 1950 zł miesięcznie4500 - 7500 zł miesięcznie
2000 zł jednorazowo
Koszty zatrudnienia850 - 2250 zł miesięcznie3000 - 5000 zł miesięcznie
ZUS + podatki + szkolenia np. BHP0 zł1000 - 2000 zł miesięcznie
Wyposażenie i utrzymanie stanowiska0 złok. 500 zł miesięcznie
Urlopy, zwolnienia L4 i inne niedyspozycjeNieTak
Rekrutacja pracownika0 złok. 1000 zł jednorazowo
Czas i zaangażowanie osób odp. za wdrożenie0 złok. 1000 zł jednorazowo

Czy podczas realizacji zadań obsługuje mnie jedna czy więcej osób?

Siłą Brelli jest multizadaniowy zespół, który może jednocześnie pracować nad kilkoma Twoimi zadaniami (to zasadnicza różnica pomiędzy zdalną asystą, a zatrudnieniem stacjonarnej pomocy np. asystentki biurowej). Pozwala to na szybszą reakcję przy Twoich obowiązkach. Bez obaw, do koordynacji zleconych przez Ciebie zadań przydzielimy jedną osobę, która będzie czuwać nad ich jakością, tak żebyś nie musiał(a) powtarzać niczego dwa razy.

W jaki sposób rozliczane są godziny Państwa pracy?

Klienci Brella otrzymują podsumowanie wykorzystanych przez siebie godzin, czy to w ramach wybranego limitu godzinowego w skali miesiąca (np. 20), czy za faktycznie przepracowany czas zespołu nad wybranymi zadaniami (Pakiet – Za efekt). Najmniejszą jednostką czasową wykorzystywaną np. do rozliczenia prostych zadań, jest 30 minut.

Czy zespół posiada duże doświadczenie i w czym się specjalizuje?

Każdy pracownik zespołu Brella przeszkolony jest z perfekcyjnej organizacji czasu, nie tylko na potrzeby pracy nad swoimi zadaniami, ale także nad pilnowaniem i zaplanowaniem terminów swoich klientów. Obowiązkowo jest to także znajomość minimum jednego języka obcego, a także doświadczenie na stanowisku przy obsłudze klienta (najlepiej premium). Dbamy o to, aby każda osoba miała swoją specjalizację, stąd możemy pochwalić się doskonałymi umiejętnościami przy researchu danych, obsłudze systemów informatycznych (szczególnie typu SaaS), znajomością protokołów dyplomatycznych, podstaw prawa, turystyki i hotelarstwa oraz rynków zagranicznych.

Czy będę mieć wgląd w swoje zadania?

Każdy klient Brella otrzymuje dostęp do Portalu Klienta, w którym 24h/dobę może podejrzeć swoje zadania, zlecić kolejne, przeczytać komentarze oraz pobrać pliki będące wynikiem pracy zespołu. Jeśli Tylko zajdzie taka potrzeba, przekażemy Ci dokładny raport z realizacji Twoich zadań, w każdej chwili możesz także zapytać o liczbę wykorzystanych w danym miesiącu godzin oraz sprawdzić status zadań w panelu Brella.

Co z zadaniami, które wymagają osobistej obecności np. w urzędzie?

Jesteśmy zdalnymi asystentami i zgodnie z tym nazewnictwem pomagamy w zadaniach, które możliwe są do wykonania zdalnie – telefonicznie, e-mailowo (95% wszystkich obowiązków). Wychodząc jednak naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zadaniami wymagającymi osobistej asysty zajmują się asystenci terenowi. Z Brellą związanych jest ponad 110 pracowników, których obowiązkiem jest pomoc w zadaniach w Twoim mieście np. odebraniem i dowiezieniem zakupów, odebranie koszuli z pralni, zawiezienie wniosku do urzędu.

Czy moje dane będą bezpieczne i jaką mam gwarancję poufności?

Każda umowa zawiera paragraf dotyczący ochrony danych osobowych oraz obszerną klauzulę poufności. Ponadto, korzystamy z systemu, który centralnie rejestruje połączenia i pracę naszych asystentów. Identyfikujemy każdego Klienta po numerze lub adresie mailowym. Dane naszych klientów są chronione, a każde ich naruszenie daje klientowi prawo do zerwania umowy oraz roszczenia swoich praw i zadośćuczynienia. Umowa o współpracy chroni klientów w większym stopniu niż umowa o pracę z biurową asystentką. Budujemy silne relacje, a poczucie zaufania i bezpieczeństwo to podstawa naszego biznesu.

W jaki sposób mogę się z Państwem kontaktować?

Chcemy byś zawsze i w każdej sytuacji mógł na nas liczyć – możesz dzwonić pod wskazany nr infolinii, wysłać do nas e-mail lub sms z treścią swojego zadania, a także skontaktować się z nami poprzez dedykowany live-chat. Każdy klient Brella otrzymuje także dostęp do panelu, w którym znajdzie wszystkie swoje zadania i ich statusy.

Czy zajmują się Państwo także sprzedażą?

Co do zasady nie specjalizujemy się w działaniach sprzedażowych i nie zatrudniamy specjalistów w tej dziedzinie. Nie zmienia to faktu, że są zadania tzw. około sprzedażowe, w których pomagamy naszym klientom w ramach usługi wirtualnego sekretariatu. Można zaliczyć do nich: poinformowanie telefonicznie niewielkiej ilości kontrahentów o nowej usłudze (np. 10 dziennie), upewnienie się, że dana grupa klientów otrzymała informację mailową i poznanie ich opinii (np. 10 dziennie), cykliczne budowanie bazy potencjalnych klientów B2B (np. 20 rekordów dziennie).

Jaki jest czas reakcji od momentu zlecenia zadania do jego wykonania?

Potwierdzenie o przyjęciu zadania powinno nastąpić niemal natychmiastowo (szczególnie jeżeli zlecane jest telefonicznie). Określa ono czas realizacji zadania, chyba że klient wyraźnie określi swój deadline. W praktyce zadania bardzo proste wykonywane są „od ręki”, zadania średnio skomplikowane maksymalnie do 1-2 dni roboczych, zaś zadania o wysokim stopniu skomplikowania po wcześniejszym ustaleniu i oszacowaniu czasu pracy z asystentem.

Video Brella.pl

Poznaj wybranych
klientów Brella

Włącz film

Stań się produktywny, a nie zajęty. Zacznij delegować już dziś!