Concierge nieruchomości

To, że możesz nie znaczy, że musisz. Usługa concierge
Brella dla biznesu i osób prywatnych.

Jak concierge może się przydać w najmie nieruchomości? Prowadzisz biuro nieruchomości?

Na co dzień sprzedajesz i wynajmujesz mieszkania, jednak nie masz dostatecznie dużo czasu na to, żeby poświęcić go na każdego zainteresowanego klienta? Twoja firma szybko się rozwija, a co za tym idzie – cały czas rośnie ilość spraw, którymi trzeba się zająć? Być może powinieneś zainteresować się skorzystaniem z oferty concierge nieruchomości!

Czym jest concierge?

Concierge to osoba, której zadaniem jest wyręczenie Cię z różnych obowiązków. Zasadniczo można powiedzieć, że concierge może się zająć praktycznie wszystkim (oczywiście w granicach rozsądku)! Kiedy Tobie brakuje czasu na załatwienie pewnych spraw, osobisty pomocnik zrobi to w Twoim imieniu i w wybranym przez Ciebie czasie!

Dlaczego warto współpracować z concierge nieruchomości?

Ty, jako przedsiębiorca, już z tego tytułu masz naprawdę wiele na głowie. Skoro działasz w branży nieruchomości to znaczy, że musisz kupować nowe mieszkania lub nawiązywać nowe kontakty i podpisywać ważne umowy. Sprawia to, że nie zawsze masz czas na zajęcie się każdym jednym mieszkaniem z osobna.

W przypadku najmu mieszkania – przede wszystkim należy zamieścić odpowiednie ogłoszenie – zazwyczaj w internecie, czasami w czasopiśmie lub na tablicy ogłoszeniowej.

Już samo jedno mieszkanie wymaga kilku miejsc, w których powinna pojawić się oferta z nim związana. Concierge nieruchomości zrobi to za Ciebie! Napisze również profesjonalny opis lub zleci jego wykonanie copywriterom w Twoim imieniu. Co więcej, w takim ogłoszeniu największą rolę odgrywają dobre zdjęcia, to one zachęcą potencjalnego klienta do skorzystania z Twojej oferty. Z tego względu concierge nieruchomości wynajmie fotografa lub zajmie się wykonaniem wysokiej jakości fotografii samodzielnie. Jednak zanim się je wykona dane mieszkanie musi prezentować się dobrze, dlatego konieczne będzie jego posprzątanie – tutaj jest tak samo, concierge zajmie się tym osobiście lub zleci posprzątanie mieszkania firmie sprzątającej. Cały czas swoją pracę będzie raportował Tobie, dlatego to Ty będziesz mieć nad wszystkim kontrolę, natomiast concierge nieruchomości będzie wyłącznie Twoim ‚narzędziem’. W ekstremalnych przypadkach Twój pomocnik zajmie się również zleceniem remontu.

Nie można zapominać również o tym, że z potencjalnymi klientami należy rozmawiać.

Jako, że jesteś poważnym przedsiębiorcą – nie będziesz mieć czasu zajmować się każdym klientem z osobna. Concierge nieruchomości może w Twoim imieniu odbierać telefony, udzielać klientom informacji, umawiać się na spotkanie osobiście lub umawiać spotkanie z Tobą – wszystko zależy od tego, czego oczekujesz.

Kiedy dany klient jest zainteresowany wynajmem któregoś z Twoich mieszkań, na pewno będzie chciał je zobaczyć na własne oczy. Raczej nikt nie podpisuje umowy w ciemno, dlatego konieczna jest obecność przedstawiciela w danej nieruchomości, który odpowiednio zaprezentuje wszelkie jej zalety. Concierge nieruchomości jest osobą, która potrafi doskonale się wysławiać, dlatego może zająć się zaplanowaniem oględzin danego mieszkania i osobistą jego prezentacją w sposób profesjonalny i rzetelny.

Do każdego mieszkania należy przygotować umowę najmu. Z tego względu concierge nieruchomości po konsultacjach z Tobą może zlecić jej wykonanie prawnikowi, dzięki czemu Ty zajmiesz się wyłącznie rozwojem swojej firmy.

Warto wiedzieć, że concierge nieruchomości będzie rozliczał się z Tobą wyłącznie za te godziny, które przepracuje, dlatego jest to lepsze rozwiązanie, niż zatrudnianie kolejnego pracownika na etat. Co więcej, concierge to profesjonalista, dlatego nie będziesz narażony na zatrudnienie nieodpowiedniego pracownika. O wszystkim będziesz informowany na bieżąco, przez co będziesz mieć panowanie nad wszystkimi jego działaniami.

Pamiętaj również o tym, że im więcej concierge nieruchomości będzie dla Ciebie pracował, tym mniejszą stawkę godzinową będziesz płacił! Dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze i skupisz się na swoich sprawach.

  • W Brelli, concierge jest odporny na stres, lubi zmienne warunki pracy, w skrócie, jest na wszystko gotowy i jednocześnie nie spodziewa się niczego. Co jeszcze? Zdolności negocjacyjne, kreatywność, upór, dyskrecja, zaangażowanie i pełne zrozumienie dla osób, z którymi się współpracuje.

  • Mamy także świadomość, że ludzie powierzając nam własne sprawy obdarzają nas niezwykłym zaufaniem, którego w żaden sposób nie można nadszarpnąć. Bardzo istotna jest też szeroka wiedza ogólna, umiejętność pozyskiwania informacji oraz dociekliwość.

  • Gdzie znaleźć odpowiedniego konsjerża? Można oczywiście przeprowadzić rekrutację i zatrudnić człowieka na podstawie CV i listu motywacyjnego. Jednak zdecydowanie lepszym wyjściem będzie skorzystanie z usług profesjonalistów, którzy nierzadko, by załatwić twoje sprawy, mają do dyspozycji cały zespół specjalistów z różnych dziedzin wraz z ich licznymi kontaktami i znajomościami w wielu środowiskach.

skontaktuj się z nami

Porozmawiaj
z doradcą Brella

* pole wymagane

Wypełniając powyższy formularz kontaktowy wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych oraz na kontakt mailowy i telefoniczny w celu przedstawienia oferty przez firmę Brella Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu o numerze NIP 7811939660.

Stań się produktywny, a nie zajęty. Zacznij delegować już dziś!