Usługi concierge - dzień z życia klienta

Tomek, Manager ds. Zakupów

Przedstawiamy Państwu Tomka, Managera ds. Zakupów w międzynarodowej firmie spedycyjnej. Jak większość naszych klientów, Pan Tomek nie znajdował czasu na wykonanie powtarzających się, codziennych czynności. Sprawdźmy jak zmieniło się jego życie dzięki wykorzystaniu usługi asystentki i concierge Brella.

  • 06:00

    Pobudka

    Pan Tomek mieszka w podmiejskiej dzielnicy i ma do pracy 20 minut jazdy obwodnicą. Zwykle jednak musi doliczyć do tego dodatkowe 40 minut na podwiezienie dzieci do szkoły, która znajduje się w przeciwnym kierunku do jego firmy.

  • 07:15

    (Brella) Transport dzieci do szkoły

    W tym miesiącu Pan Tomek zdecydował sie na powierzenie codziennego podwożenia dzieci do szkoły Brelli. Każdego ranka o godzinie 7:15 pod dom podjeżdża ta sama taksówka z sympatycznym kierowcą, który dzwoni do drzwi i pomaga dzieciom zapakować plecaki do bagażnika. Po dotarciu do szkoły, Pan Tomek i jego żona otrzymują telefoniczną informację od Brelli, że dzieci są na miejscu.

    Efekt: + 40 minut zaoszczędzonego czasu

  • 07:30

    (Brella) Prasówka

    Dzięki temu, że Brella zajęła się porannym transportem dzieci do szkoły, Pan Tomek zaczyna dzień pracy nieco wcześniej i w spokojniejszym nastroju. Zabiera się do przeglądu raportu medialnego przygotowanego przez Brellę. Dowiaduje się z niego o nowych przepisach celnych, które mogą mieć wpływ na warunki zakupu surowców od dostawców zagranicznych.
    Efekt: + 30 minut zaoszczędzonego czasu

  • 08:30

    Spotkanie management teamu

    Czas na codzienne krótkie spotkanie managerów wszystkich działów firmy, podczas którego ustalane są priorytety na dany dzień oraz przekazywane są najważniejsze nowiny.

  • 08:40

    Korespondencja z kontrahentami

    Pan Tomek odpowiada na maile, następnie analizuje stan zapasów i składa dwa zamówienia. Negocjuje cenę pewnego surowca, który jest wrażliwy na wahania kursu euro.

  • 09:00

    (Brella) Spotkanie biznesowe

    Odbywa się zaplanowane w zeszłym tygodniu spotkanie z ekspertem Brelli w dziedzinie analiz rynkowych. Brella przygotowała na nie raport dotyczący kluczowych dostawców z analizą porównawczą ich ofert. Wstępne rozpoznanie pokazuje, że Pan Tomek ma bardzo dobre ceny ale jest jeden nowy dostawca, który może zaoferować innowacyjną technologię, której Pan Tomek poszukiwał od jakiegoś czasu.
    Efekt: + 4 godziny zaoszczędzonego czasu

  • 11:00

    Telekonferencja

    Telekonferencja z zespołem managerów z firm sióstr w Czechach, Szwecji i na Węgrzech

  • 12:00

    Spotkanie

    Spotkanie z Prezesem Zarządu i zrelacjonowanie rezultatów telekonferencji oraz ustalenie dalszego planu działania

  • 13:00

    (Brella) Biznes lunch

    Brella zorganizowała lunch biznesowy dla Pana Tomka i dwóch pracowników nowego potencjalnego klienta w eleganckiej restauracji. Zarezerwowano stolik w kameralnym miejscu, tak aby mogły odbywać się w nim rozmowy o interesach, bez obawy o naruszenie dyskrecji
    Efekt: + 1 godzina zaoszczędzonego czasu

  • 15:00

    Wewnętrzne zebranie działu operacyjnego

    Spotkanie operacyjne dotyczące usprawniania procedur działania i modernizacji systemów informatycznych

  • 17:00

    (Brella) Prasówka

    W ciągu dnia Brella przygotowała szczegółowe rozwinięcie informacji dotyczących zmian w przepisach celnych. Dzięki temu Pan Tomek będzie mógł jutro z samego rana zająć się tym tematem i przekazać zarządowi jakie konsekwencje dla firmy ta zmiana może przynieść.
    Efekt: + 1 godzina zaoszczędzonego czasu

Unikatowe połączenie usług jakie daje asystentka i concierge.

Zaufaj nam. Dzięki wsparciu profesjonalistów odzyskasz czas, a Twoje życie stanie się o wiele przyjemniejsze. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości – napisz do nas.

Skontaktuj się z nami i zostań klientem Brella

Nic dodać nic ująć, wspaniała współpraca na najwyższym poziomie. Wystarczył jeden telefon lub e-mail i zlecone zadanie jest wykonane tak, jak tego oczekuję. Korzystam ze wsparcia zdalnych asystentek kilka razy dziennie w sprawach prywatnych jak i sprawach firmowych. Brella to oszczędność czasu, pieniędzy, dodatkowo – uśmiech dziecka gdy otrzymuje wymarzoną deskorolkę – bezcenne.

Anna Żydek
Partner Handlowy, Rybnik

Wykorzystaj unikalne połączenie jakie daje Ci usługa asystentki i concierge