Administracja

Zajmujesz się zadaniami, które nie przybliżają Cię do celu,
a które i tak muszą zostać wykonane?

Administracja

Wydeleguj zadania administracyjne, żeby zająć się tym, co naprawdę ważne

Dokumenty

np. generowanie dokumentów firmowych i wysyłanie ich we wskazane miejsce (tj. biuro rachunkowe czy urząd), wypełnianie wniosków, kompletacja dokumentów, przygotowywanie wzorów umów czy zleceń

szacowany czas: 2-4h

Spotkania

np. umówienie spotkań z klientami, których wizytówki zostały zebrane podczas konferencji branżowej czy spotkania biznesowego. Zorganizowanie spotkań rekrutacyjnych w określonym interwale czasowym danego dnia

szacowany czas: 2-4h

Redagowanie i copywriting

np. przygotowanie określonych pism, wniosków, artykułów czy notek prasowych. Proste tłumaczenia w ponad 7 dostępnych w Brella językach

szacowany czas: 4-6h

Prezentacje

np. przygotowanie prezentacji danego produktu czy usługi na określoną liczbę slide’ów. Przygotowanie prostej grafiki (zdjęcie i tekst) do wpisu na bloga lub media społecznościowe

szacowany czas: 2-4h

Przykładowe zadania zlecane przez klientów Brella w tematyce Administracja:

Administracja

Umówienie spotkań z klientami

Skoordynowanie spotkań z 10 klientami, których wizytówki klient zebrał podczas warsztatów. Kontakt z wybraną osobą oraz ustalenie dogodnego terminu.

Zaoszczędzony czas: 2-4h

Administracja

Profile social media

Cykliczne uzupełnianie mediów społecznościowych materiałami, które zostały umieszczone na wspólnym DropBox’ie oraz uruchomienie prostej kampanii Facebook Ads z organizowanym przez klienta wydarzeniem.

Zaoszczędzony czas: 4h/tydz.

Administracja

Faktury

Wygenerowanie faktur sprzedażowych ze wskazanego programu, wydrukowanie oraz przesłanie do biura rachunkowego, tak aby dotarły tam najpóźniej do 10, każdego miesiąca.

Zaoszczędzony czas: 1h

Administracja

Copywriting i tłumaczenie

Napisanie i zredagowanie wpisu na bloga klienta na podstawie zagranicznego artykułu branżowego.

Zaoszczędzony czas: 2-3h

Administracja

Transkrypcja video

Tłumaczenie treści niemieckojęzycznego nagrania video na język polski, zredagowanie tekstu oraz publikacja tłumaczenia w serwisie YouTube.

Zaoszczędzony czas: 6h

Administracja

Stażysta na wakacje

Przeprowadzenie procesu rekrutacji i znalezienie ambitnego stażysty na wakacje w Twojej firmie. Przygotowanie planu stażu oraz zakresu obowiązków, wyłonienie jednego najlepiej rokującego stażysty oraz zaproponowanie mu posady w firmie.

Zaoszczędzony czas: 6h

Administracja

Prezentacja z tutorialem

Przygotowanie tutorialu z obsługi wybranego narzędzia internetowego dla klienta i jego pracowników. Prezentacja krok po kroku opisywała etapy rejestracji oraz codziennego korzystania z programu.

Zaoszczędzony czas: 4h

Administracja

Nietypowa domena

Skontaktowanie się z kancelarią w Andorze celem aktywowania wygasłej domeny z końcówką .ad. Kontakt w języku hiszpańskim oraz organizacja wszelkich formalności.

Zaoszczędzony czas: 4-6h

Administracja

Reklamacja

Przygotowanie dokumentu reklamacji wraz z potrzebnymi załącznikami, oraz dostarczenie go we właściwe miejsce. Kontrola terminowości rozpatrzenia wniosku.

Zaoszczędzony czas: 3h

Administracja

Obsługa infolinii

Odbieranie połączeń, przekazywanie informacji, kierowanie do właściwych działów firmy. Przygotowanie podsumowań z rozmów.

Zaoszczędzony czas: 5h

Administracja

Publikacja w prasie

Przygotowanie krótkiej notki prasowej na wybrany temat. Kontakt z mediami, przesłanie wszystkich wytycznych, kontrola jakości publikacji.

Zaoszczędzony czas: 3h

Administracja

Umowa z podwykonawcą

Przygotowanie draftu umowy – zlecenia z podwykonawcą. Przesłanie dokumentów do podpisu, następnie dostarczenie ich pod wskazany adres.

Zaoszczędzony czas: 3h

skontaktuj się z nami

Porozmawiaj
z doradcą Brella

* pole wymagane

Wypełniając powyższy formularz kontaktowy wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych oraz na kontakt mailowy i telefoniczny w celu przedstawienia oferty przez firmę Brella Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu o numerze NIP 7811939660.

cechy usługi

Dlaczego ludzie
wybierają Brella?

Efektywni przedsiębiorcy, managerowie, freelancerzy, wszystkie osoby, których lista TO-DO wymaga wsparcia zdalnego asystenta.

  • Oszczędność czasu i kosztów
  • Multizadaniowy zespół
  • Obsługa 08:00-18:00
  • Dostęp do zadań 24h/dobę
  • Wielojęzykowa obsługa
  • Bezpieczeństwo i anonimowość
W czym możemy Ci pomóc
Usługi on demand

Specjaliści “na życzenie”

Oprócz podstawowych zadań, które może dla Ciebie zrobić Twój zdalny asystent, są także zaawansowane zlecenia, które realizujemy dzięki dobrze dobranym podwykonawcom. Decyzja zawsze należy do Ciebie.

  • Działania sprzedażowe
  • Profesjonalny maraketing i design
  • Usługi programistyczne
  • Produkcja i edycja video
  • Biegłe tłumaczenia
  • ... i inne (wystarczy, że zapytasz)

Stań się produktywny, a nie zajęty. Zacznij delegować już dziś!