Wirtualny sekretariat / sekretarka, recepcja – Brella

Wirtualny sekretariat

Rozwiązanie dla firm poszukujących oszczędności
w prowadzeniu tradycyjnego sekretariatu

Ile razy zdarzyło Ci się nie odebrać telefonu od potencjalnego klienta?

Ile razy jadąc w podróż służbową, miałeś poczucie niezałatwionych spraw? Czy wiesz, że blisko 50% transakcji nie dochodzi do skutku przez nieodebrany telefon lub zbyt późną reakcję na zapytanie klienta? Czy stać Cię na to, żeby generować 2x mniejsze zyski z tak prozaicznych powodów?

 

Zobacz z jakimi sprawami może pomóc wirtualny sekretariat

administracja

rekrutacje

księgowość

obsługa infolinii

i wiele innych

Poznaj szereg korzyści i oszczędności wynikających z korzystania z usług wirtualnej recepcji w Twojej firmie:

Czy to się opłaca?Zdalni asystenci
Brella
Asystentka
w biurze
Koszty zatrudnienia950 - 2550 zł miesięcznie4000 - 6000 zł miesięcznie
ZUS + podatki + szkolenia np. BHP 0 zł2500 - 4000 zł miesięcznie
Wyposażenie i utrzymanie stanowiska0 złok. 1000 zł miesięcznie
Urlopy, zwolnienia L4 i inne niedyspozycjeNieTak
Rekrutacja pracownika0 złok. 1500 zł jednorazowo
Czas i zaangażowanie osób odp. za wdrożenie0 złok. 1500 zł jednorazowo
Razem:950 - 2550 zł miesięcznie8500 - 11000 zł miesięcznie
3000 jednorazowo

  • Zwiększenie poziomu obsługi klienta, dzięki zagwarantowaniu kontaktu z firmą
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych przez wykwalifikowaną, przeszkoloną osobę
  • Rozliczenie tylko za realnie przepracowane godziny (brak abonamentu!)
  • Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy
  • Zapewnienie działania firmy, podczas gdy jesteś na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie


Łączne oszczędności miesięczne:
średnio 5400 – 9400 zł
Łączne oszczędności jednorazowe: 2000 – 3000 zł

Przeprowadzenie procesu rekrutacji i znalezienie ambitnego stażysty na wakacje w Twojej firmie. Przygotowanie planu stażu oraz zakresu obowiązków, wyłonienie jednego najlepiej rokującego stażysty oraz zaproponowanie mu posady w firmie.
  • Jestem ostatnio rozchwytywana – traciłam klientów, ponieważ nie byłam wstanie odpowiedzieć na wszystkie telefony – dzięki Brella, wiem, że gdy prowadzę zabieg, ktoś dba o moje sprawy. Teraz nie pomijam, żadnego klienta.

     

    Iga, stomatolog

  • Jako handlowiec cały czas jestem w drodze – ostatnio otrzymałem ważny awans – kontroluje sprzedaż okręgu Zachodniopomorskiego. Brella daje mi poczucie, że wszystko jest na swoim miejscu. Gdy dojeżdżam wieczorem do hotelu, mój kalendarz jest perfekcyjnie uporządkowany – wystarczy tylko przeanalizować strategie na kolejny dzień.

     

    Karol, Szef Działu Handlowego

  • Rozpoczęłam sprzedaż mojej biżuterii na rynki zachodnie – dzięki wirtualnemu sekretariatowi moi partnerzy biznesowi są zawsze poinformowani – liczba zainteresowanych rośnie, a Brella informuje o warunkach sprzedaży w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim.

     

    Magdalena, Właściciel firmy

Oferta opcjonalna (indywidualna wycena kosztów):

  • Obsługa Live-Chat firmy
  • Praca na wybranym przez klienta CRM z historią połączeń, listą zadań, raportami
  • Druk dokumentów
  • Wysyłka dokumentów
  • Adres do rejestracji firmy

Potrzebujesz pomocy sekretarki, jednak nie chcesz generować dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem stacjonarnego biura? Wypróbuj opcję wirtualnej asystentki, która pozwoli Ci ograniczyć koszty związane z prowadzeniem tradycyjnego sekretariatu.

Skup się na byciu produktywnym, a nie zajętym. - Tim Ferriss
Sprawdź cennik wirtualnego sekretariatu
Umów spotkanie

Z doradcą Brella

Stań się produktywny, a nie zajęty. Zacznij delegować już dziś!