Wirtualny sekretariat

Rozwiązanie dla firm poszukujących oszczędności
w prowadzeniu tradycyjnego sekretariatu

Ile razy zdarzyło Ci się nie odebrać telefonu od potencjalnego klienta?

Ile razy jadąc w podróż służbową, miałeś poczucie niezałatwionych spraw? Czy wiesz, że blisko 50% transakcji nie dochodzi do skutku przez nieodebrany telefon lub zbyt późną reakcję na zapytanie klienta? Czy stać Cię na to, żeby generować 2x mniejsze zyski z tak prozaicznych powodów?

Wirtualny Sekretariat to idealne rozwiązanie dla firm, które do prawidłowego funkcjonowania potrzebują w pełni funkcjonalnego biura, a jednocześnie poszukują oszczędności w tym zakresie. Fizyczny wynajem lokalu często wiąże się z wysokimi opłatami, koniecznością zakupu wyposażenia i zatrudnieniem osoby do obsługi biura.

Nasza usługa pozwala znacznie ograniczyć te koszty, poprzez zdalną obsługę Państwa przedsięwzięć, realizowaną przez profesjonalny personel. Wirtualni asystenci zapewniają w pełni funkcjonalną obsługę biura firmy za kwotę wielokrotnie niższą w stosunku do kosztów generowanych przez tradycyjne biura.

Poznaj szereg korzyści i oszczędności wynikających z korzystania z usług wirtualnej recepcji w Twojej firmie:

  • Ograniczenie kosztów związanych z wynajmem biura – średnio 2000 – 4000 zł miesięcznie
  • Ograniczenie kosztów związanych z etatem sekretarki (wynagrodzenie, ZUS i podatki) – średnio 3000 – 5000 zł miesięcznie
  • Ograniczenie kosztów związanych z wyposażeniem stanowiska pracy – średnio 2000 – 3000 zł jednorazowo
  • Ograniczenie kosztów związanych z obsługą biurową i prowadzenia dokumentacji pracowniczej – średnio 400 zł miesięcznie
  • Zwiększenie poziomu obsługi klienta, dzięki zagwarantowaniu kontaktu z firmą
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych przez wykwalifikowaną, przeszkoloną osobę
  • Rozliczenie tylko za realnie przepracowane godziny (brak abonamentu!)
  • Oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy
  • Zapewnienie działania firmy, podczas gdy jesteś na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie


Łączne oszczędności miesięczne:
średnio 5400 – 9400 zł
Łączne oszczędności jednorazowe: 2000 – 3000 zł

Zastanawiasz się jak to działa? Sprawdź przykład funkcjonowania wirtualnego sekretariatu

wirtualny sekretariat – brella.pl

  • Klient wybiera numer Twojej firmy (możliwość przekierowania na nasz numer)
  • Twoja recepcjonistka odbiera połączenie i wita klienta we wcześniej ustalony sposób
  • Wirtualna asystentka/ asystent notuje pytanie klienta lub udziela odpowiedzi w podstawowym zakresie (jeżeli nie zna odpowiedzi przekierowuje telefon do Ciebie lub notuje pytanie i przekazuje je Tobie w ustalonej formie – mailowej lub telefonicznej)
  • Szczegóły kontaktu wpisywane są do kalendarza lub systemu CRM, w którym znajdziesz całą historię kontaktów lub jako lista kontaktów wysyłana na koniec dnia roboczego

Oferta standardowa:

  • Dedykowany numer stacjonarny (możliwość ustawienia przekierowania z dotychczasowych numerów firmy)
  • Dowolne godziny funkcjonowania sekretariatu od 08:00 do 18:00, od poniedziałku do piątku
  • Przyjmowanie dowolnej liczby połączeń (w tym możliwość przedstawienia podstawowej oferty firmy)
  • Wykonywanie połączeń (w tym prosta sprzedaż – poinformowanie klienta o ofercie firmy, wysłanie oferty mailem)
  • Praca na oprogramowaniu typu CRM do zarządzania sekretariatem
  • Odbieranie korespondencji + skan i wysyłka mailowa (adres do korespondencji)
  • Powiadomienia SMS o zdarzeniach
  • Obsługa korespondencji mailowej
  • Obsługa kalendarza

W naszej ofercie istnieje także opcja: wirtualny asystent podróży w Polsce – dzięki niemu łatwiej będzie organizować spotkania służbowe poza siedzibą firmy, np. w Krakowie, Szczecinie, Warszawie, czy Wrocławiu.

  • Jestem ostatnio rozchwytywana – traciłam klientów, ponieważ nie byłam wstanie odpowiedzieć na wszystkie telefony – dzięki Brella, wiem, że gdy prowadzę zabieg, ktoś dba o moje sprawy. Teraz nie pomijam, żadnego klienta.

     

    Iga, stomatolog

  • Jako handlowiec cały czas jestem w drodze – ostatnio otrzymałem ważny awans – kontroluje sprzedaż okręgu Zachodniopomorskiego. Brella daje mi poczucie, że wszystko jest na swoim miejscu. Gdy dojeżdżam wieczorem do hotelu, mój kalendarz jest perfekcyjnie uporządkowany – wystarczy tylko przeanalizować strategie na kolejny dzień.

     

    Karol, Szef Działu Handlowego

  • Rozpoczęłam sprzedaż mojej biżuterii na rynki zachodnie – dzięki wirtualnemu sekretariatowi moi partnerzy biznesowi są zawsze poinformowani – liczba zainteresowanych rośnie, a Brella informuje o warunkach sprzedaży w języku angielskim, niemieckim i rosyjskim.

     

    Magdalena, Właściciel firmy

Oferta opcjonalna (indywidualna wycena kosztów):

  • Obsługa Live-Chat firmy
  • Praca na wybranym przez klienta CRM z historią połączeń, listą zadań, raportami
  • Druk dokumentów
  • Wysyłka dokumentów
  • Adres do rejestracji firmy

Potrzebujesz pomocy sekretarki, jednak nie chcesz generować dodatkowych kosztów związanych z utrzymaniem stacjonarnego biura? Wypróbuj opcję wirtualnej asystentki, która pozwoli Ci ograniczyć koszty związane z prowadzeniem tradycyjnego sekretariatu.

Zalety wirtualnej recepcji

Wirtualna asystentka / asystent to znakomite rozwiązanie dla małych firm, które szukają oszczędności w zakresie prowadzenia biura i jego wyposażenia, a jednocześnie poszukują osoby, która zapewni w pełni profesjonalną obsługę klienta. Wirtualni asystenci są rozliczani jedynie za realnie przepracowane godziny i nie generują dodatkowej dokumentacji pracowniczej. Zapewniają za to znakomity kontakt i przepływ informacji między klientem a firmą.

Wirtualna recepcja w podróży

Proponujemy także innowacyjne w Polsce rozwiązanie, jakim jest wirtualny asystent. Z usługi tej skorzystali już klienci z Krakowa, Szczecina, Warszawy, czy Wrocławia. Udajesz się na urlop lub wyjazd służbowy, jednak potrzebujesz zapewnić sprawne działanie firmy? To idealna opcja dla Ciebie. Będąc na spotkaniu, zawsze masz kontakt z wirtualnym sekretariatem, który zadba m.in. o Twój kalendarz i odpowiedzi na ważne maile.

Skup się na byciu produktywnym, a nie zajętym. - Tim Ferriss
Sprawdź cennik wirtualnego sekretariatu
skontaktuj się z nami

Porozmawiaj
z doradcą Brella

* pole wymagane

Wypełniając powyższy formularz kontaktowy wyraża Pan/Pani zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu danych osobowych oraz na kontakt mailowy i telefoniczny w celu przedstawienia oferty przez firmę Brella Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu o numerze NIP 7811939660.

Stań się produktywny, a nie zajęty. Zacznij delegować już dziś!