
Wydeleguj zadania administracyjne, żeby zająć się tym, co naprawdę ważne
Dokumenty
np. generowanie dokumentów firmowych i wysyłanie ich we wskazane miejsce (tj. biuro rachunkowe czy urząd), wypełnianie wniosków, kompletacja dokumentów, przygotowywanie wzorów umów czy zleceń
szacowany czas: 2-4h
Spotkania
np. umówienie spotkań z klientami, których wizytówki zostały zebrane podczas konferencji branżowej czy spotkania biznesowego. Zorganizowanie spotkań rekrutacyjnych w określonym interwale czasowym danego dnia
szacowany czas: 2-4h
Redagowanie i copywriting
np. przygotowanie określonych pism, wniosków, artykułów czy notek prasowych. Proste tłumaczenia w ponad 7 dostępnych w Brella językach
szacowany czas: 4-6h
Prezentacje
np. przygotowanie prezentacji danego produktu czy usługi na określoną liczbę slide’ów. Przygotowanie prostej grafiki (zdjęcie i tekst) do wpisu na bloga lub media społecznościowe
szacowany czas: 2-4h