Szukaj w:

Jak zarządzać czasem?

kilka osób przy biurku z dokumentami i komputeramiCzas czytania artykułu: 2 minuty

 

Brella poleca, czyli 5 prostych trików dla lepszego zarządzania własnym czasem, z których korzystamy i my. 😊

 

Korzystaj z pomocy aplikacji

W tych czasach mamy wiele bardzo przydatnych aplikacji, stworzonych specjalnie po to, by pomóc Ci ten czas jak najłatwiej zorganizować.

Jak działają takie aplikacje w duuuużym skrócie?

Przede wszystkim szeregują Twoje zadania. Wiesz, co jest jeszcze do wykonania, ile czasu musisz na to poświęcić oraz na jakim etapie jest Twoje zadanie. Poza tym masz wygląd do rzeczy, które już zostały wykonane, a także masz możliwość szybkiej i prostej komunikacji z Twoimi współpracownikami czy klientami.

Team Trello czy Team Asana?

 

Skup się na jednym zadaniu

Brzmi prosto? Jednak wcale takie proste zwykle nie jest. 😉

Ważne jest, by wybrać sobie tylko JEDNO zadanie na raz do wykonania.

Czyli trzeba będzie wykazać się siłą woli, i nie mam tu na myśli wyłącznie rozpraszaczy z cyklu „ach, a może czas na kawę?”. Mam na myśli również maile, które czekają na pilne odpisanie oraz telefony, które czekają na odebranie, a wszystko to zawsze kusi.  

Wszystko po kolei, inaczej może się zrobić z tego niezły bałagan. A po całym dniu odkryjesz, że zadanie, które miało zająć godzinkę, nadal nie jest zrobione. 😥

 

TO DO

Patent wykorzystywany przez nas nieustannie. Zapisuj każdą rzecz, którą musisz wykonać, nawet jeżeli chodzi o te najdrobniejsze zadania.

W natłoku telefonów, maili, zadań i zewsząd otaczających Cię nowych wiadomości łatwo coś przegapić. Być może jest to bardzo prosta rada, ale baaaardzo pomocna. 

Wierz mi, oszczędzisz sobie w ten sposób sobie dużo stresu. 🙂

 

Deleguj zadania

Bardzo ważne jest, by cenić i szanować swój własny czas. Dobrą organizację, a także wysoki profesjonalizm jesteśmy w stanie uzyskać tylko, gdy uczciwie potrafimy oszacować, ile czasu musimy włożyć z zadanie, by zostało one wykonane starannie i na wysokim poziomie. 

Dlatego nie bierzmy na siebie za dużo i w miarę możliwości delegujmy zadania współpracownikom (lub Asystentom Brella, oczywiście :)).

Zaciekawi Cię również:  Efektywny urlop

Zajrzyj do naszego artykułu, jeżeli chcesz pogłębić swoją wiedzę odnośnie delegowania zadań.

Spiesz się powoli

Na początku każdego dnia daj sobie czas. Chociaż 15 min. Wykorzystaj ten czas, by przypomnieć sobie wszystkie informacje z ostatnich dni oraz ułożyć plan dnia następującego.

Staraj się także każde zadanie dokładnie przeanalizować, zanim się do niego zabierzesz, a także jeszcze raz dokładnie przeanalizować (nawet kilkakrotnie, jeżeli trzeba), gdy jest już zakończone. W Brelli zasada ta jest powtarzana jak mantra i niewątpliwie jest to klucz do sukcesu w każdym zadaniu.

 

Jeżeli nie chcesz przegapić nowych treści, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zarządzać swoim czasem, zapisz się na newsletter:

Newsletter Brella.pl

Zapisz się ...

Please wait...

Dziękujemy : )

Jeden komentarz na temat “Jak zarządzać czasem?”

  1. Pingback: Jaki program wybrać, by lepiej organizować pracę? 🤔 - Blog Brella.pl
  2. Trackback: Jaki program wybrać, by lepiej organizować pracę? 🤔 - Blog Brella.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *