Szukaj w:

Jak wirtualni asystenci pomagają w kreowaniu własnej marki?

Pierwszym krokiem, który musisz wykonać samodzielnie jest określenie swojej wizji oraz kroków jakie podejmiesz, żeby ją osiągnąć. Sam wiesz najlepiej jakie działania będą zgodne z Twoim wyobrażeniem oraz tożsame z ideą firmy. Z całą resztą możemy Ci pomóc!

 

Social Media

Aktualnie obecność w social mediach oraz wstawianie tam odpowiednich treści jest niezbędne do zaistnienia na rynku. Pamiętaj, że mogą one być zarówno pomocą jak i problemem. Należy bardzo uważnie dobierać treści i pamiętać, że są one Twoją wizytówką. Ważne jest, aby posty pojawiały się często i regularnie. Bez tego twoja firma może popaść w zapomnienie.

Budowanie relacji z klientami poprzez aktywność na Facebooku czy Instagramie może przynieść Ci lojalną społeczność, która będzie polecać Cię swoim bliskim lub znajomym. LinkedIn z kolei przydatny będzie przy poznawaniu i utrzymywaniu kontaktów biznesowych, wymianie doświadczeń i idei.

Zastanów się, co chcesz, aby znalazło się na Twoich portalach, co chcesz przekazywać ludziom, którzy Cię obserwują oraz w jaki sposób. Niektórzy bardziej odnajdują się w słowie mówionym niż pisanym. Warto w takiej sytuacji postawić na nagrywanie filmów i taką formę kontaktu. Pamiętaj jednak, że mogą obserwować Cię osoby, które z różnych względów polegają głównie na słowie pisanym. Warto dodać w komentarzu lub treści posta audiodeskrypcję lub wstawić tekst do filmiku.

Wirtualni asystencji mogą pomóc Ci odnaleźć się w mediach społecznościowych i pokazać jak najlepiej w nich operować. Będą Twoją pomocą na każdym kroku.

 

Relacje

Jak już wyżej zostało wspomniane, niezmiernie istotne jest dbanie o relacje z klientem. Po określeniu swojej grupy docelowej, staraj się publikować treści, które będą dla niej odpowiednie, ale też zgodne z Twoim wyobrażeniem firmy. Dbaj o pozytywne skojarzenia związane z Twoją marką.

Wirtualni asystenci mają duże doświadczenie z prowadzeniem obsługi klienta na najwyższym poziomie. Poruszają się w wielu branżach, zdobywając w nich wiedzę i doświadczenie, które wykorzystują do prowadzenia jak najlepszych relacji z klientami.

Zaciekawi Cię również:  Sztuka pisania maili. Czy wiesz, jak napisać służbowego maila, żeby został przeczytany i nie trafił do spamu?

 

Delegowanie

Pamiętaj, że nie musisz być na tej drodze sam. Kreowanie własnej marki pochłania ogrom czasu i energii. Są jednak zadania, które możesz zlecić innym. Wirtualni asystenci mogą pomóc w prowadzeniu sekretariatu, zająć się obsługą klienta i doradzać w dalszym rozwoju firmy.

Klient oczekuje, że zostanie obsłużony z największą dokładnością i starannością. Czy będziesz w stanie mu to zapewnić, mając na głowie całą masę innych spraw?

Ważne jest zachowanie balansu między życiem prywatnym a pracą. Niektóre zadania, które zajmują najwięcej czasu wcale nie powinny być Twoim priorytetem. Właśnie takie sprawy warto delegować, aby odzyskać trochę czasu dla siebie lub skupić się na ważniejszych elementach biznesu.

 

Kreowanie własnej marki nie musi być tak przerażające, gdy ma się wsparcie doświadczonych osób i zgranego zespołu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *